How'd I turn my shirt inside out?

Jag är trött, sitter och häller i mig kaffe som vanligt. Försöker att vakna lite, sitter och kollar på Fresh idag också. Men fan va bra det är, jag älskar det. Hahaha, blåser som fan utanför, jag ska jobba. Imorgon ska jag köpa parym, yey, min älsklings parfym ever typ.



Nu ska jag sätta på mer kaffe, jag menar kom igen jag har inte riktigt vaknat än. Jag är så trött, jag kan inte riktigt fatta det, jag var iof jätte trött igår också och det lär inte bli bättre imorgon när jag ska upp ännu tidigare. Jag pallar inte, jag vet inte vad jag ska göra på foto. Jag måste prata med Stefan, för jag va inte i skolan, pga SL, jag menar hallå inga ersättningsbussar, ingen t-bana och inga föräldrar som är hemma och kan skjutsa. Sen ska jag kolla vad det kostar med min tattuering och köpa den underbara parfymen, så det lär ju bli en bra dag ändå.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0