Somethings..

Den här dagen måste jag till min stor förvåning ändå säga har varit riktigt bra, jag var inte sjukt för första gången (eller a inte jätte sjuk) på hur länge som helst och jag sagade ganska mycket ändå. Men de var bra, kollade på pjäsen och den blev mycket bättre andra gången. Fan på torsdag är det premiär och imorgon ska jag ta med migg massvis med saker.. Men men, sitter just nu och kollar på Ladder 49, fan va underbar denna film är inte bara de att Joaquin Phoenix är med i den, för han är en helt fantastisk skådespelare, men den är så bra, sorg, humor allt finns liksom där. Man vet inte riktigt hur man ska hantera filmen när jag såg den första gången så grät jag från början till slut, andra gången så grät jag inte alls, tredje gången var jag gråtandes lite då och då, men ganska mycket. Och nu, nu är det fjärde gången och tårarna har inte börjat falla än, men jag vet att de kommer att komma. Jag vet det bara, det är så otroliga skådespelare med som man inte kan motstå att älska, de är fantastiska, enastående och helt underbara.

joaquin_phoenix2.jpg ladder 49 image by fickle_02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0