Mjau..

Var på min APU/Praktik idag, det var en kul dag har gjort affishen med Jennifer den är sjukt snygg och vi äger plus att vi kom på reglerna till ett spel som vi har hittat på och jag vann tre gånger och det är typ omöjligt om man inte spelar mot en Jennifer som gör fel hahahaha... A juste, nått som jag glömde att skriva om i Fredags var Palmiras Ghetto ass, det var nämligen så att vi stog och snackade om typ random saker och om Palmis student klänning som Jennifer ska ha på sig och så började vi snacka om rövar och bah aa men Jennifer har typ inget ass, medans jag har typ.. *Anna avbryter* Ett "Ghetto ass".. Det var verkligen dagens klockrenaste och idag sa Jennifer att Palmis, Maija K, Alex och Petra satt på The Ghetto side, hahahahahaha.. Palmis is the ghetto chick <3


Tyra and here ghetto ass <3
Men men har inte så mycket mer att säga än puss och jag börjar klockan 11 imorgon.

Kommentarer
Postat av: The Ghetto Ass

hahaha klockren kommentar!

2008-05-19 @ 18:59:09
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0