Helgen

Lördag

Ja du, den var väll rätt jobbig till en start åka till jobbet, jobba från halv tio till fem och sen till Lala på middag, träffade nåra av hennes kompisar som hette Lina, Linnea, Reiven m.fl. och självklart var Ami och Jennifer också där. Myspys, typ halvsova igenom hela kvällen och sen åka hem från Hässelby (vilket tar en timme) ganska segt åkte tillsammans med Ami och Linnea. Amelia gick av och sen åkte jag vidare med Linnea tills hon gick av i stureby. Åkte vidare till Högdalen där vart jag upphämtad av mamma :) hehehe..

image3


Söndag

Jag började dagen som vanligt dra till jobbet fixa mig och sen vänta på att kunderna skulle komma. Vi hade extremt många kunder under dagen och det var kanpt så man ens hann äta. Men men, vi sålde bra och det var häliga människor som kom in. Det var typ bland de längsta dagarna efter och det var segt som fan. Men men dagen gick bra kom hem och chillade Jennifer ringde och sen typ halvsomnade till Andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0