The Show Must Go On

Jag var i Kärrtorp idag, japp tro det eller ej men så var det. Jag var där för att min faster var där och hon fyllde år, fick träffa kusinerna, kusinbarnen och så. Fick jätte god mat och hade en väldigt trevlig tid. Och imrgon ska jag med pappa och jobba, japp jag ska få lite extre cash. Jag menar jag får ju pengar denna månad, sen är jag körd, får inte pengar i Juli eller Augusti. Kul, jätte bra att jag kommer vara typ helt pank, det känns ju hur kul som helst, eller inte. Men vad fan ska man göra? Nä, det är värdelöst, bara för att man inte har så mycket erfarenhet så ska man inte få några jobb, men utan jobb har man ingen erfarenhet. Det är sjukt vad har de tänkt sig? Att man ska kunna allt utan att man har gjort något?.. Jag orkar inte. men imorgon får jag min sverige tröja också, hehehehehe jag får min nr. 17 tröja *woohoo*

Men det var en bra dag idag..
btw Oreos och peanutbutter är bland det godaste som finns.


oreos.jpg oreos image by youranecdote

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0