Sorg & Glädje

Idag är en sorgsam men ändå underbar dag, det är treornas student och det ska bli hur kul och sorligt som helst att se dem springa ut. Men sen måste man ju tänka att det är bara ett år kvar tills det är min tur att springa ut det är helt sjukt snart liksom. Sen så är det ju det här med att nästan alla mina underbara vänner som jag har lärt känna i trean går ut. Det är det sorliga, jag, Jennifer och Maija K ska alla fall dit och lämna lite rosor till alla i teater gruppen, för att vi är så snäll. Men det känns ju sorligt och btw snart blir jag uråldrig för om 17 dagar fyller jag 18. Varför ska allt gå så jävla fort för? aaah lite panik, men jag ska tänka positivt, det blir jätte bra haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0