Godmorgon liksom..

Hejsan hoppsan lillebror!!
Hahah saknar Karlsson på taket och jag hatade karlsson när jag var liten han var enligt mig bara mjäk. Men idag var ju nödvändigt att gå till skolan? Eller kanske inte, typ hej jag pallar inte bry mig om någonting. Vaknade bajstidigt hemma hos Jennifer och typ åt frukost, segade som fan. Sen så börjar hennes farsa typ bah öööh Jennifer du får inte göra så du måste ha strumpor i skorna.. Och juste glömde helt bort att berätta Jennifer får seriöst inte låna 500kr. av sina föräldrar liksom va? Men men, sen drog vi till tuben kom till foto och segade, sen så drog vi till engelskan och bah hej, hejdå och nu sitter vi här och segar. Sen ska vi till Farsta och kolla på skor, för Jennifer behöver men hon har inga pengar och jag älskar skor och jag har lite pengar..

puss och kram lång banan hahaha..
Jag är trött och seg som fan.


crazy-3.jpg crazy image by lilkrisroxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0