Frippelitooo.

Efter att ha segat hela morgonen hemma hos Blåst var det dags att åka hem, smsade med min kära lilla lillebror och när hon var klar med att handla så kom hon och hälsade på mig. Vi kollade på Bring It On All Or Nothing och typ satt och dreglade (lite alla fall) över Mr. Carr för man vill inte ens säga hans fula, fula förnamn hahaha.. Sen så var vi bäst och kollade på Harry Potter och pratade om alla härliga karaktärer och hår på fel ställen hahahahaha vi like it (not).. Men men. sen var hon tvungen att åka hem och jag sitter nu och skriver om de och försöker att fixa med min mobil så den funkar på dator. I LOVE MY LILLEBROR! <3


Frippelitooo&Batieooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0