Anna saknar Mäzi!

Mäzi jag saknar dig, jag vill se dig snart, jätte snart önskar att jag hade pengar så att jag kunde åka upp till dig. Önskar att du kunde komma till mig. Jag saknar dig så jävla mycket, mer än du någonsin kan förstå. Du är underbar önskar att kunde kommit på din student, verkligen önskar det. Var hur ledsen som helst att jag inte kunde. Men de känns sjukt att jag inte har träffat dig på snart ett år, helt sjukt. Saknar dig, snälla förstå hur mycket jag saknar dig, jag kan inte ens börja beskriva det med ord <3

stmzi.jpg picture by BatmanFFS

Kommentarer
Postat av: Mäzi ^_^ <3

ÄLSKADE ANNA <3

jag förstår och jag saknar dig så sjukt mycket! men i sommar ska jag tjäna pengar och sen hoppas jag på at åka upp till dig :D De gör inte att du inte kunde komma, jag älskar dig ändå <3 Bengt & pekka FOREVER <333333333

2008-06-12 @ 22:29:49
URL: http://meridiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0