7 dagar..

Jag hittade en ny lampa till mitt rum igår, det känns helt annorlunda att ha en lampa, man bah de är nått som lyser hahaha.... Men men, idag har jag varit och kollat på mobiltelefoner till mig i födelsedags pressent. Jag hittade en, men vi ska vänta tills den har gått ner i pris tills jag får den, men jag får den ^^ jag är helt jätte kär, den är så jävla snygg. Det är en htc, snygg som fan och helt jätte underbar, typ perfekt liksom. Det känns verkligen bara jag vill bara att den ska vara på rea, eller att dom ska sänka priset på den typ NU, NU, NU!!!!!... Hahahahahahaha.. Och nu sitter jag och gayar mig, jätte trött och seg och det är bara 7 dagar kvar tills födelsedagen kommer, 7 dagar fattar ni? Det är helt sinnessjukt.. Känner det som om jag kommer bli 1000 år.


touch-dual.jpg HTC Touch Dual image by cellformer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0