Underbar dag.

Tack vare min underbara älskade Lea har min dag varit så jävla bra. Vi fortsatte vårat kära OC maraton, det är kärlek. Vi var i Solna och jag köpte nya solglasögon år både mig och Jennifer *jag är så snäll* hehehe, sen så var vi inne i stan drog till Kungsan och jag hittade en fyrklöver ja en så kom de några och intervjuvade oss hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, det är allt jag kan säga om de. Fan vilken underbar dag jag har haft pga dig min älskade, vi hade de sjukt skönt, sen började jag känna mig lite illa mående jag har ingen aning om varför men men, mamma kom och hämtade mig i Älvsjö.



Sen fick jag btw mitt favvogodis av Lea, Whoppers (ja, hon har varit i USA)
Happy happy day, tack för att du räddade mig.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0