SKOR!

Okej, nu har jag suttit och tänkt på hur mycket underbara skor jag skulle kunna köpa om jag hade pengar, skor är verkligen underbara, jag vet att däremot inte brukar gå i mina högklackade så mycket. Men jag älskar dom alla fall, jag kan ha dom när jag är ute, jag känner att jag inte riktigt kan ha dom i skolan, de gör ont och jag är inte diekt van trots att jag har ganska många par. Mina favoriter har jag lite svårt att välja mellan, de är nog mina svarta lack, men jag gillar även mina "nya" röda. Fast jag tror de blir dom svarta, köpte på Wedins, åh jag älskar verkligen dom.

Imorgon är de dags för skolan igen, då blir de studion med Jennifer och jag vet vad jag ska göra om vi ska göra en fotoliknelse på dagens fotoutställning. Den var bra men den var extremt konstig.. Det var Gunnar Smolianskys utställning och de finns en bild som jag verkligen älskar, den är så sjukt underbar.

The picture
Det är alltså denna bild, jag vet inte vad det är som gör det, men den är så underbar.
Den är så speciell, den har något som andra inte har..
Hahaha tänker på OLW reklamen.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0