Överdrivet tidigt..

Godmorgon, eller är det de?
Jag vet inte riktigt om jag skulle kalla det en god morgon, men det är alla fall morgon. Jag är jätte jätte trött och jag ska jobba idag, efter jobbat ska jag och min kära syster yster på bio och se Batman (jag vet lite efter men men). Alla fall slaggar hos henne i natt också så jag kommer inte kunna blogga mer idag..



Ja, vad ska man skriva mer? Det finns inte så mycket mer att säga.
Jag känner hur jag vill tillbaka till sängen.
En mycket speciell låt nämligen Jennie let me love you började precis spela på radion.
Tröttheten sprider sig, nu ska jag svepa kaffet och göra lunch.
Nu kom nästa låt, lustigt nog Play it for the girls hahahahahaha..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0