Nu känns allt väldigt verkligt..

Okej det här är sjukt.
Jag har precis kollat upp studentmössa, herregud va det känns konstigt, verkligen jätte konstigt. Jag kan inte riktigt fatta att jag går mitt sista år, SISTA ÅRET, helt ofattbart. Det känns väldigt bra däremot, ska satsa på skolan, ska klara mina betyg och verkligen göra de bästa jag kan. Det är ju som sagt mitt sista år. Jag vet inte hur jag ska klara det? Men de kommer att bli bra, men hur fan ska jag hitta en klänning? Hur vill jag se ut? Så mycket att tänka på och jag vet att de verkar lite konstigt att jag planerar så långt i förväg. Men jag måste, detta år kommer ju typ att gå helt galet snabbt.





JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN!
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0