Ganska fail igår.

Jag sa ju att jag skulle stanna uppe och kolla på Final Destination, men de vart inte riktigt så. Jag verkligen försökte hålla mig vaken, men ögonen och huvudet var inte riktigt på samma nivå om man säger så, mina ögonlock var tyngre än tyngst och mitt huvud ville bara se den dumma filmen, varför visda dom inte den klockan nio istället för jävla x-man? Nä, inte helt okej måste jag ju bara säga. Så det vill säga att jag fortfarande inte har sett första Final Destination, hur fail är inte de? Nä, nu ska jag sminka mig och typ dra, eller aah någonting sådant, fan va snabbt denna vecka har gått imorgon är de liksom fredag, shit, crazy liksom.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0