Evening walk with Thea..

Ja, jag drog iväg vid 20 i sju för att möta Thea i Medis. Mötter utanför BK och regnet upphörde precis när vi skulle träffas, vi är grymast. Vi drog till Kungsan för att kolla om de hände nått på ung 08.. Inte direkt va, nä, så vi fortsatte våran promenad mot Östermalm, och typ tog det lung, drog in på 7eleven och handlade muffins och dricka. Fortsatte att gå liksom, sen ringde Theas mor och sa att dom hade filmkvällar i Tanto. Så vi bestämde oss för att ta tunnelbanan in till Tanto och kolla, när vi väl kom dit kände vi att nää fan de här är inte riktigt för oss så vi började promenera igen. Gick längst vattnet och satte oss och snackade om lite allt möjligt och hade de bara galet skönt liksom. Sen fortsatte vi gå klockan började röra sig mot halv elva och mina föräldrar tycker att de är sent, så vi drog oss mot Skanstull, väntade till det var 4 minuter tills Theas buss skulle komma så drog jag ner till tunnelbanan. Väntade några minuter ringde mamma så att hon inte skulle oroa sig och sen satte jag mig på tuben hemåt..

Kom hem vi elva tiden, åt en macka med mamma och drack te tillsammans så kollade vi på Sex And The City, vilket min kära mor aldrig hade sett förr, så det var helt galet kul och hon tyckte de var bra. Vilket gjorde mig lite förvånad på et positivt sett, sen sa vi godnatt och nu sitter jag här och skriver om det hela, så kan de gå liksom.

Ja nä, sjukt skönt att komma ut.
Sjukt skönt att träffa Thea och en helt underbar kväll vekrligen.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0