?!

Jag är uttråkad, jätte uttråkad.
Jag är trött, jag är seg och jag sitter och kollar på tv.
Vet inte vad ska jag göra ikväll förutom att typ kolla på Final Destination den första liksom, jag har inte sett den än, skäms lite. Jag har nämligen sett den andra och tredje, men men.. Vad gör man? Hahah... Nu ska jag kolla på Christine, sen är de ju vänner och ja, min klväll är klar, framför tvn typ halvsova och bara chilla. Börjar sent imorgon *woho*, så sjukt skönt. Jag hatar att gå upp tidigt och ändå är jag tvungen att göra det 3 gånger i veckan, helt sjukt jobbigt, vem fan orkar börja klockan 8 och nånting tre gånger i veckan liksom? Inte jag men jag måste de ändå.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0