Allting blev topp.

Japp drog till Jennifer, det var lite segt i början jag kan ju medge att jag inte var jätte peppig, men men. Sen blev allt jätte peppigt, sen var jag jätte hungrig och jag och Jennifer var jätte onyttiga och drog till donken, sen till ica för att köpa naturgodis (vilket jag var galet sugen på). Sen efter denna underbara upplevelse så drog vi hem till Blåst och på väg till henne, vem såg vi? Jo Josefine Crawford, mycket snygg brud. Hemma hos Blåst satt och kollade på tv, jag kände att jag skulle vara lite duktig (nu när jag ska upp tidigt som fan imrogon) och åka hem tidigt. Så vi gick till godisaffären och jag tog bussen till Slussen, och tunnelbanan hem..

Det hände inte så mycket mer kom hem chillade med mamma och pappa kollade på sing along (Victor va med). Han är seriöst helt galet snygg, mmmmmmmmm säger jag bara. Liksom hej snygging...


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0