Gooosh.

Alltså seriöst?! Okej, de är helt sjukt, för typ ett år sen, nästan, så började jag kolla på The big bang theory. Sen när jag kollar på texttv idag för att se var de var för roliga program märker jag (till min stora förvåning) att the big bang theory äntligen har kommit till Sverige. det var alla fall en ganska roliga grej, med tanke på att de är en av de mest klockrena serier, det är sådan humor som inte är väldigt vanlig. Men fan va kul de är.

Sen vill jag även på peka att Dirty Sexy Money började visas idag också, inte alls segt att få serier till Sverige!! Hahaha, nej men veriöst, varför ska de ta så lång tid?.. Ähhh.. På måndag ska jag till läkaren och vaccinera mig och Jennifer ska följa med och va mitt moraliska stöd <3



bigbang_banner.jpg My fav program image by surferbabe704

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0