Jag saknar dig, antagligen mer än du någonsin kan förstå!


I cannot sleep I cannot dream tonight, I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted webs from all the spiders
Catching things and eating their insides like indecision to call you
and hear your voice of treason.. Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, I miss you)

Jag saknar dig, jag saknar oss.. Jag saknar allt som har med oss att göra, jag vill att du ska vara här med mig, nu mer än någonsin. Jag kan inte förklara de, jag bara saknar dig mer än jag någonsin trodde var möjligt och jag hoppas verkligen att du vet hur mycke jag verkligen älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åååh söötiisszzz! ^^



Jag saknar dig med!! Man bara känner sig tom! Älskar dig!! Always and forever!! <3

2011-03-10 @ 09:33:13
URL: http://jessohyes.blogg.se/
Postat av: Linnea

jätte fin blogg !!

2011-03-10 @ 19:22:14
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0