new years eve (movie)...


Så för några dagar sedan var jag och Jennifer iväg runt hela stan för att kolla om de fanns någon plats där de va ledigt. Vi hamnade på Grand, på Sveavägen, och självklart såg vi denna underbara film. Den är ju gjord av skaparna till Valentines Day, som kanske inte var den absolut bästa filmen.. Men denna.. Vilken underbar chickflick. Jag menar Zac Efron, Bon Jovi, Lea Michele, Ashton Kutcher, Sarah Jessica Parker, Abigail Breslin, Jake T. Austin, Katherine Heigl, Jessica Biel, Seth Meyers och så många fler.

Jag måste ju säga, jag gillar verkligen denna film, riktigt mysig.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Denna film vill jag se :D

2012-01-05 @ 09:53:40
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0