jul-lista.. måste väl göra nått så ni vet nått om mig

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst


Hur och med vilka ska du fira jul i år?
igåg var de ju julafton och den spenderades med mamma & pappa, mysigt som alltid. idag kommer nära och kära och spenderar dagen med oss.

Vad önskar du dig i julklapp?
jag tror att de va första gången någonsin jag inte direkt hade nån julklappslista, men fick min videokamera ändå

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
jag älskar nog allt, well.. nästa, ferdinand är ju ganska blääh.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
jo men visst, så länge jag får vila..

Har du firat jul utomlands någongång?
nej, eller räknas småland som utomlands :P haha.. skoja bara.. men nope, not yet.

Vilket jullåt är den bästa?
Ron Sexsmith - Maybe this christmas (underbar låt) men de finns ju fööör många som är så sjukt bra.

Vilken julfilm är den bästa?
hm.. det finns så många, som är såå bra, här är några favoriter:
The Grinch
The Santa Clause (1&2)
Home Alone
Elf

Har du varit Lucia någongång?
Jag har alltid varit lucia, jag va lucia på alla skol grejer.. jag ville ju bara vara tomte ett år, men nej då blev man framvald av resten av klassen att man passade bättre som lucia än de andra i klassen. Så ja.. jag var alltid lucia.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Alla julminnen jag har är speciella på sitt sätt, men de finns vissa som är bättre, vissa som är sega och vissa som bara så otroligt fantastiska. jag älskar ju julen, julen är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0