They're forming in a straight line...

...they're goin through a tight wind, the kids are losing their minds, blitzkreig bop. Snart är jag off to Örebro för att spendera Annabanankakas födelsedag med henne (imorgon). Min älskade underbara fyller 20, det måste firas. Så nu sitter jag och lyssnar på musik, väntar på att tiden ska gå, för om 10 minuter så ska jag och pappa ge oss iväg. Eftersom han är så snäll och låter mig följa med i lastbilden när han ändå ska till Örebro hehe.

Men men, nog med snicksnack, jag är trött som få och jag måste fixa mig. Kolla att jag har allt, pengar osv. Så måste jag stänga av datorn och packa ner den också hehe. Life is gonna be awesome, see u soon.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0