Teacher don't you fill me up with your rule

Då var man one step closer då. Ja, provet gick ju bra, matten var nästan bara plus, minus och gånger, inte någonting direkt svårt. Visst, vissa saker kunde jag inte, men dom var det ju bara att gissa på. Skulle powernapa lite, blev att jag sov i typ 6 timmar pga att jag inte sov nått inatt. Men men, annars har det väl inte hänt så mycket idag, lite halvseg dag men helt okej. Imorgon är det fika och ta det lungt med Palmis (antar jag alla fall). Får väl se vad som händer på kvällen, men det ser vi väl.


Sitter och kollar på denna underbara om och om igen, hahahaha.. Sluuut på kontot ;) så otroligt kul. Vem får inte följa med in på systemet? Hunden, katten, glassen, huden, katten, glassen.. hunden, hunden, hunden. Hahahahahahahahahahahah, så otroligt kul.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0