Supernatural, swan song


“No doubt endings are hard. But then again nothing ever really ends, does it?"


Jag känner att jag inte riktigt vet hur jag ska kunna beskriva avslutet på denna säsong, för det är ju inte säkert att det kommer en till. Om det slutar så här föralltid blir jag verklige jätteledsen, för de sög. Men om de fortsätter, vilket det faktiskt ser ut som om de kommer göra så blir jag mega, jätte, superglad. Vi får väl se vad som händer och hoppas på det bästa, we want more supernatural!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

de är säkert att de ska komma en till. de är bekräftat. och annars så skulle de ju inte slutat som de gjorde:| lixom... Sam? eller Lucifer? what what allstå. min hjärna är förvirrad.

2010-05-17 @ 18:17:55
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0