Mama I love you, Mama I care...

...Mama I love you, Mama my friend. Igår när jag och Mäzi var inne i stan så var vi inne på Lagerhaus och köpte en söt liten kopp till min älskade mamma. Hon har nämligen ett problem, hennes "koppöron" passar inte hennes fingrar, och gör dom de är koppen för liten eller för stor. Men denna var perfekt, helt underbart. Så nu fick min underbara mamma som jag faktiskt älskar väldigt mycket denna kopp.


Här är den underbara koppen, vill ni köpa nått åt er mamma? Kanske en kudde, en mugg, eller ett ljus? Kolla på Lagerhaus, dom har lite av allt. Även om det är för mamma, pappa, en vän eller till dig själv. Det finns något för allt och alla, men nu ska jag kolla på serier och fixa med massa grejer.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0