Listen to my heart can you hear it sings...

...telling me to give you everything, seasons may change winter to spring. But I love you until the end of time, come what may Come what may, I will love you until my dying day.

Idag har jag spenderat dagen med min underbara Jennifer. Vi har varit onyttiga, kollat på filmen Valentine's day och öhm.. ätit mer onyttigt. Sen har vi även kollat på skolor som skulle passa Jennifer i New York, vilket är toppen för efter ett år så kanske (jag kan ju bara hoppas) så kommer Jennifer och bor med mig! Life would be more then awesome. Men nu är jag trött och ska kolla på The big bang theory, jag älskar Sheldon Cooper, han är så otroligt underbart härlig. Självklart alla andra också, men Sheldon och Penny är nog mina favoriter och även, Raj.. Det är någonting med människorna i tbbt, dom är underbara!


You got it dude

Kommentarer
Postat av: Frej

H&M tror jag men det var längesen

2010-05-04 @ 00:10:39
URL: http://http;//mylifeispersonal..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0