You say it's hard to read me...

...I make it hard for you, I'm not that easy. Lyssnar på Rooney, trött och seg, väntar på att snubben som ska köpa vår tvättmaskin ska ringa. Sen ska jag rinag till Annabanankaka och sen är det typ dags och sova, imorgon ska jag iväg och klippa mig (förhoppningsvis). Det vill säga om dom har tid imorgon, man kan ju alla fall hoppas.


Älsk/hatar Rihanna's nya hårfrisyr. Skulle inte banga på en sidecut, men jag tror inte jag har tillräkligt med mod för att göra det än. Ska ju klippa mig, men tänkte inte göra någonting så drastiskt. Visst det skulle nog va snyggt, men jag är inte helt redo. Well, well.. nu ska jag fortsätta att vänta hehe.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0