New York, concrete jungle...

...where dreams are made of, there’s nothing you can’t do. Now you’re in New York, these streets will make you feel brand new, big lights will inspire you. Hear it for New York, New York, New York.


Någonting som inte riktigt har gått in i min hjärna men fortfarande är en av de få sakerna jag faktiskt tänker på hela tiden. Idag är det nämligen tre månades kvar tills jag faktiskt flyttar. Jag kan inte fatta de, men ändå så känns det helt otroligt. Det är underbart att tänka tanken att jag seriöst ska åka dit, att jag kommer flytta dit föralltid. Eller alla fall för några år, man måste ju börja någonstans.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ilavadesigns

Åh ska du flytta till New York? :o låter ju som en dröm!

2010-03-29 @ 16:30:21
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0