I'm not drunk, I'm just avoiding snipers

Jävlar va ful det är, mogomänniskan som klippte var helt fucking dum i huvet. Hon säger att hon ska ta ca en decimeter och den dumma lilla saken tar typ två decimeter. Fan va snyggt? NEJ! Så jävla irriterande. Sen började jag det hela med att säga, jag vill ha SNEBENA, men hon är ju tydligen helt tom i hjärnan eftersom hon klipper mittbena (what's up with that?). Men men, det är väl bara köra på uppsatt hår tills det är långt igen, men varför ska man betala när man kunde ha klippt lika fucking fult själv? Jag fattar inte var det är för fel, men det måste vara typ en frisörlag att man måste klippa helt motsatt de som kunden vill ha. Det hände mig, Anna, Jennifer.. Jennifers var nog ändå värst, hon skulle klippa sig för att hon ville ha en snygg bobcut liknande Victoria Beckhams, men nej.. Frirören klipper hockeyfrilla, långt i nacken och kort överallt annars, för det vill väl alla ha?! Hahah.. Men men.. Det växer ut hade ett mega breakdown när jag kom hem, pappa fick trösta. Det var väl lite AMNT av mig och gråta över mitt hår, men jag kan ha långt hår och kort hår, men inte mellan långt. Det går inte, jag känner mig helt fail i det. Suck, nu ska jag väl kolla på någon serie och trcka i mig massa tröst mat!

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0