Before I leave, brush my teeth...

...with a bottle of Jack 'cause when I leave for the night, I ain't coming back. Sitter och taggar inför kvällen som ska börjas med lite drickande till But uhm ofc. sen är det dags för att hit the town. Hahahaha, sitter och skrattar åt gilmore girls och "oi with the poodels already" hahaha.


Jag saknar mitt jätte långa hår, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men jag hittade denna mega snygga bild på Hanna Beth och jag vart lite små kär i hennes tröja. Hmmm.. får väl se vad jag tar på mig, får väl kanske, antagligen, ha på min roling stones tröja, leggins och ?! Idk, men det märker vi väl nångång.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0