A great word for a great world...

...Like each clue, just not getting through. Mår lagom dåligt, är sjuk/nånting.. vet inte riktigt mår piss. Är otroligt trött och seg, sitter fortfarande och kollar på My so-called life, lär väl göra det hela natten. Läser lite gamla inlägg från Audrey Kitchings blogg, hon är helt sjuk och underbar!


Hon är så jävla härlig. Men men, nu måste jag försöka sova lite till. Imorgon är en ny dag, en ny vecka och nothing will stop me. I'm gonna do it right this time. I don't even care, fast jag gör det ändå, jag vet flum. Men eftersom jag inte kan säga det och jag måste få ut det skriver jag jet again massa konstiga saker som inte är helt "normala". Men som sagt, ska försöka sova/ kolla på my so-called life.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0