100324 - I know that we are young...

...And I know that you may love me, but I just can't be with you like this anymore, Alejandro. Sitter och kollar på Melrose place, så bra! Jag ska iväg till Annabanankaka idag, nice! Väldigt roligt att dom spelade Alejandro i Melrose, hahaha, men det är ju en bra låt så why not? Känner mig lite trött och seg, har fortfarande inte packat klart, men soon. Stephanie Jacobsen (Lauren) är sjukt snygg, vacker whatever.


Älskar denna underbara serie, hur kan man inte älska den? Okej, visst det är ju bara massa drama som alla andra serier, men that's the point och alla älskar det. Idag är hon min kändis crush, like, like, like!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahaha jag vet men jag har ju ingert att skriiiva juuue! hahaha

2010-03-24 @ 15:16:10
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0