100322 - Here I go again on my own...

...goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone, an' I've made up my mind, I ain't wasting no more time. Japp, ska jag snart iväg då, borsta tänderna och sen är det klippning som står på tur. Nice, and yes I do know that I'm crazy.. Vet inte om jag kommer få panik eller om de kommer kännas bra efter, förra gången jag klippte mig hos frisör kände jag mig väldigt bra, första dagen sen tyckte jag att det var as fult. Men det kan ju alla fall inte bli tråkigare än det är nu?! Så jag ska se saker och ting positivt.



Önskar att jag hade mod nog att göra en sidecut, men inte hela sidan bara lite. Men icke sa nicke och jag tror Jennifer är väldigt glad över att jag inte ska göra de hehe. Men Hannah Beth is awesome, hon är sjukt snygg och hon får mig lite halvtaggad på att göra det ändå. Old habits die hard, or never die Hannah Beth är ju fortfarande helt underbart awesome i mina ögon och det är även Audrey Kitching. Men nu ska jag inte upphålla mig själv off I go för att klippa mig.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0