100320 - I know I've been indecisive...

...One week I hate ya, the next next I'm nice and, I don't know what's going on in my head. Har beslutsångest, jag vill men jag vill inte klippa mig, jag vill ha lugg, kanske.. Jag vill enbart klippa topparna men jag vill ändå klippa upp lite. Hur ska jag göra, jag vill ha som Hannah Beth (oldish, inte sidecut) . Jag vet alltså inte vad jag ska göra, känner mig väldigt indecisive, skulle iof va kul med en liten sidecut nångång i livet, men kanske inte just nu.


Supersnyggt, supersnygg brud och supersnygg stil. När jag ser denna bild kommer jag btw på att jag måste fixa mina ögonbryn också. Suck, jobbigt.. Jag måste göra de själv eftersom jag inte har råd att fixa dom på salongen längre (ännu jobbigare) och det gör 50ggr ondare. Men men, nog med klagandet, ska iväg och träffa Frida, det var ett tag sen, way to long!

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0