100316 - La nuit du shasseur

Har precis varit på gymet, ska jobba tillsammans med papi senare. Känner mig något död.. Hahaha, lyssnade på "Push it push it to the limit limit, cause we're in it to win it in it to win it" Corbin Blue för att bli lite taggad, hjälpte, I'm fit for fight. Hahaha okej kanske inte, men jag är på väg dit. Sen vart det självklart lite härlig 30stm musik och en jävla massa tvinga mig själv att pusha så länge jag pallade. Nu sitter jag här och chillar och tänkte glo lite på nån serie. Innan jag drog till gymet såg jag självklart senaste avsnittet av Gossip Girl och jag måste ju medge att jag är lite små kär i Taylor Momsen & "the new guy" Kevin Zegers.


Det är någonting speciellt med lite små sliskiga snubbar alla fall om dom är som han, haha.. Nä, vet inte var jag ska göra nu måste städa mer i mitt rum. Får ju besök så det ska in två sängar i mitt rum hehe.. Men de löser vi på nått sätt. På torsdag är det Mika på globen som gäller ska bli sjukt kul.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: jonna

about the glasögon, köpte dom på monki förra året! :D hade ett par med lila också men dom gick sönder, tyvärr :(



btw, hatar taylor för hon är feting snygg D:

2010-03-16 @ 18:33:16
URL: http://jonnacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0