100615 - Girl, Interrupted


Jag älskar denna film, inte bara för att jag verkligen älskar Brittany, men den är så otroligt bra. Jag tycker inte ens om Angelina, så någonting bra måste det ju finnas eftersom det är en av mina absolut favorit filmer (iof har jag väldigt många). En av det bästa citaten är från Daisy, aka Brittany Murphy "and my favorite part... it has a sign right outside that says, "If you lived here, you'd be home now". Som sagt, underbar film och jag verkligen älskar den. Men eftersom jag har sett klart på Girl, Interrupted så ska jag fortsätta kolla på veronica mars, love it.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

ååh, vad jag älskar denna film, Angelina, Winona och Brittany är helt awesome i den filmen, love it, en av mina favoriter också!

2010-06-16 @ 11:46:15
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0