100601 - To light the night, to help us grow


Amanda Michelle Seyfried
 föddes den 3 December, 1985, i Allentown, Pennsylvania, USA. Hon är antagligen en av det mest vackra och sötaste människorna som finns. Hon är helt underbar, det inte hur många gånger jag har sett filmen Dear John, det är nog en av mina absoluta favorit filmer. I den filmen sjunger hon en låt, Little House. Jag vet inte varför men låten är helt underbar, den är så enkel och vacker. Hon är typ min förebild, hon är helt fantastisk. Hon är ju med i några av mina absoluta favoritfilmer; Dear John, Jennifers Body, Mamma Mia & självklart Mean Girls. Snart kommer Letters to Juliet också och vad jag har sett så kommer den också bli en hit! Ja, jag har väl kanske en liten crush på Amanda, men vem har inte, hon är så gott som perfekt. Och för er som inte visste det har hon en jeans-samling hemma, hon är helt galen i jeans, hehe, lite små wierd.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Palmira

Hon är så sjukt vacker! Girl crush, helt klart! Btw, hon är ju störtskön i Alpha Dog oxå :)

2010-06-06 @ 13:55:46
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0