100730 - Shia, Eagle eye

Nu är jag klar med min uppsats, jag har gjort de som jag ska. Denna dag känns mer som en hej jag vill bara sovabortheladagenochintebrymiglängre-dag ja det är precis så jag känner. Så nu tänker jag strunta i allt, dränka mig i cola light, cracker jacks och m&ms.


Vem kunde ha trott att man kunde göra exakt samma sak i sverige som i new york? Bara i ett rum med fyra sängar istället för en, ingen tv och ett nät som krånglar precis som kom hem gjorde! Det ända som saknas är ju nästan bara lösgodiset och en Jennifer att putta på lite då och då. Ah, sen alla andra vänner som faktiskt gör att Sverige i var så dumt att leva i, gosh I miss you guys. Men jag har ju vänner här med, and who knew I would ever be good at math?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0