100714

I like watchin' the puddles gather rain, and all I can do is just pour some tea for two and speak my point of view... Sitter i mitt rum, sitter och lyssnar på Blind Melon - No rain. Lite små trött och seg, snart är det bara att bege sig mot skolan, alla uppgifter är klara, hoppas att jag inte hade någonting som jag har glömt. Det skulle ju va lite små typiskt, men ändå inte. Andra veckan i skolan har gått förbi ganska snabbt, imorgon har jag bara matte för min andra lärare skulle bort. Ja, livet leker på ganska bra här måste jag ju medge. Nu är det väl bara att börja gå iväg mot skolan, hoppas att regnet inte öser ner som det gjorde igår och hoppas på en riktig toppen dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0