100208 - Every rose has it's thron...

...Just like every night has it's dawn, just like every cowboy sings a sad, sad song, every rose has it's thorn. Every rose has it's thron har gått på repeat hela natten, älskar denna låt, can't help it. Hur kan man inte?! 


Ska ner till tvättstugan snart, märker att varje inlägg som jag har skrivit på sistone har börjat med en låt text. Känner mig ganska trött oxh seg, somnade ändå vid elva tiden, skönt. Sitter och glor på supernatural som vanligt, dricker mitt kaffe och väntar på att klockan ska bli tio i sju så jag kan gå ner till tvättstugan. Älskar detta avsnitt av supernatural, Jean-Luc Bilodeau är ju med. Saknar Kyle XY varför la dom ner serien när den började bli sjukt spännande, fattar inte va dom tänkte med! Men nu back to the unknown.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0