It's a new dawn, it's a new day...

Godmorgon, nu menar jag verkligen GOD! jag hade en otroligt mysig dag igår. Först hem till Vickan, träffa Vickans härliga familj ink. djur, äta julgodis och bara mysa. Sen iväg till stan för att äta och gå på bio, känns som inga filmer har riktigt kommit till Sverige, men de är helt okej! Hehe.. Såg The Social Network, som jag iof har sett, men jag älskar ju den filmen så jag säger ju inte nej till att se den igen. Efter filmen drog vi till våran vanliga pub Galaways (irländsk bar), drack Strongbow och umgicks med Palmira som älskade sin present (precis som jag trodde). Älskar er brudar något ofantligt mycket, bara så ni verkligen, verkligen aldrig glömmer de!

Nu ska jag iväg och umgås med min älskade Anna (Blåst), känner att de finns väldigt många Annor i denna värld, men har man ett så bra namn kan man ju inte va ensam om de. Senare ikväll blir det en till bio och sen hem till Jennifer och sova. Jag älskar att va hemma även om jag inte är hemma så länge!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Älskar dig också, Sweetie!!! Supermysig dag/kväll igår! <3<3<3

2010-12-28 @ 00:48:21
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Palmira

<3<3<3

2010-12-31 @ 12:32:44
URL: http://bubbledreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0