Ground zero, midterm project.

Dagens agenda: jag och min roomie Jess, ska iväg till Ground Zero. Ska självklart fortsätta på mitt midterm project också. Har köpt massor av tidningar för att kunna jobba på "the midterm" för att göra de så perfekt som möjligt. Har varit totalt värdelös i två dagar, så gott som sovit bort två dagar och känner att de är dags för att göra nått. Alltså ledde det till att jag ska leka turist och dra till ground zero.

Men men, nu sitter jag och kollar på royal pains, vilket är en galet underbar serie. Hade galet ont i huvet igår, vet inte varför?! Men det var sprängande huvudvärk, som vägrade gå bort. Hade det när jag vaknade idag också, vilket ledde till att jag tog två huvudvärkstabletter, och nu är huvudvärken borta.


Btw, dessa underbara bilder är från GQ och det är någonting speciellt med dem. Jag vet att Lindsay Lohan is "the banned one" men dessa bilder är bara för underbara, fotograferade av Ellen von Unwerth. Underkläderna är fantastiska, älskar mönstret och älskar hur simpelt/unikt det ser ut. Sen att jag faktiskt älskar Lindsay, har alltid gjort, kommer nog alltid att göra. En av mina absolut favorit filmer är föräldrarfällan, kommer ihåg när jag var sjuk och hemma från skolan, jag brukade krypa ner under täcket med varm chocklad och kolla på filmen. Men nu ska jag sitta och kolla på royal pains, sen ska jag och Jess ge oss iväg, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0