100411 - It's been a hard day's night...

...and I've been working like a dog. It's been a hard day's night, I should be sleeping like a log. Lite halv död har varit på Molander i två dagar nu, en jävla massa ringande och mer lär det bli imorgon. Men men, det är timmar och det kan man ju inte riktigt tacka nej till eller vad säger ni? Haha. Annars lever livet på, hade sjukt trevligt hemma hos Vickan, singstar, pizza, chips och cola light, kan det bli mycket bättre? Hahaha.. Sen var det upp och iväg för att jobba lite, stress och segheter, men det rullade på det med. Sen hem till Jennifer. Jag, Anna och Jennifer fixade oss för att dra ut. Sen kom Johanna och Thea, men eftersom vi inte hade nått planerat så gick/åkte vi runt massa först, kom in på nått ställe där det var skrikrock så man inte kunde höra vad man tänkte och sen drog vi till WC och tog ett glas. Men eftersom jag inte hade några cash och Jennifer inte ville lägga ut cash för att dra till Ace så drog vi hem till henne.

Satt och va mongo, trötta som få när klockan var två (höhö, det rimma) och sen var det dags att sova. För att vi skulle upp tidigt idag och jobba. Dagen har blivit ännu mer telefonsamtal och sitta och upprepa och förklara samma sak gång på gång, men det var nice, jag ska tillbaka imorgon. Men nu ska jag kolla på ANTM och sen ska jag kolla på Smallville, sen tror jag nästan det är dags att, alla fall försöka, sova. Ska upp vid åtta, halv nio tiden imorgon för jag ska va på Molander klockan tio, nice.


Men nu ska jag som sagt kolla på ANTM, chilla lite och vänta på att timmarna ska gå, börjar verkligen känna hur trött jag är hahaha. Helt sjukt, men men.. Det är ju som sagt värt pengarna, för vi vet ju alla att pengar är nyckeln till många framgångar, eller nåning i den stilen hehe.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0