Livet förändras vart jag än går

Håkan var som vanligt, helt jävla underbar. Stog ganska långt bak tillsammans med Thea, Karin och Anna, mötte på Patrik och Zowi från mp, inte helt fel. Och sedan när vi började röra oss hem spelade han Nu kan du få mig så lätt, samtidigt som en kille sjunger, var är du ikväll och ler mot mig. Varför stannade jag inte? Men men, nu är jag hemma dagen har varit underbart spenderad med min underbara pappa och en helt underbar bild kommer imorgon. Spänningen är stor på vad det är va?! Haha, dags för att glo lite på tv, sedan lägga mig för tidig uppgång imorgon.


20070910_000903_82616400.jpg picture by BatmanFFS


You got it dude 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0