Träning, fan va skönt.

Då har man varit på frskis och svettis i Farsta, var på baspass först sen var det en havtimme vanlig. Baspasset va inte så farligt, kunde inte riktigt andas genom näsan eftersom jag fortfarande är lite täppt, min rygg, mina armar och ben knakade som fan jag tror inte jag har ett ben i hela kroppen som inte har knäckts. Efter passet var det upp på löpbandet, sen lite styrke och avslut med step-maskin. Hemma nu, nyduschad och fräsch. Jag funderar stark på om jag ska köra varje lördag, det känns som en bra dag. Jag och mamma pratade lite om de och jag tror att jag ska välja att börja med det, kommer bli så sjukt härligt, iof inte att gå upp tidigt varje lördagsmorgon, men resultatet.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

så du har friskis-kort också? :o

2009-03-28 @ 14:07:44
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0