EN VECKA!!!

Sjung20om20studenten202.jpg picture by BatmanFFS

Jag dör, idag är det ju bara sju dagar. Jag var och kollade på bh:ar idag, först hittade jag en men det kändes lite sjukt att spendera 649kr på en bh. Men efter mer letande hittade jag en bh för 199, jätte enkel, jätte snygg. Snart är det studenten, jag kan inte fatta det själv, fick reda på att jag har g i historia och mvg i projektarbetet, jag hatar iof fortfarande min historia lärare vilket jag tror att hela vår klass gör men men.. Måste hitta ett par skor, mycket kvar, har antagligen hittat det perfekta halsbandet, litet, gulligt och enkelt, det är jätte fint. Nä nu ska jag fortsätta med min budgetplan som nästan ser helt perkfekt ut haha, men snart är det studenten.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

Åh måste också hitta en BH :D:D:D

2009-06-03 @ 20:00:14
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0