090616 - ny extern

Godmogon, eller nånting. Jag är så jävla trött på allt, jag orkar inte ens bry mig. Nu har jag köpt en externhårddisk ibland så är det bra att ta studenten så man får pengar att köpa nödvändiga saker med.


Nytt och härligt. Nu är det väl bara lite nät problem, men de har man väl alltid sen att comhem är jävla iditoer som tydligen inte vet vad de håller på med orkar man ju inte ens bry sig om. Men men, jag vill shoppa. Jag ska börja lägga undan lite cash också, sen ska jag ju jobba idag. Allting är bra, jag är glad och nöjd och jag har plats med mina saker, det är så sjukt skönt att ha en ny extern, lika skönt som att få tillbaka den andra. Men men, nu ska jag slå på tvn och kolla på nån kanal som fungerar att kolla på (ja, jag är sur på comhem för att dom inte gör nått).

<hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0