090613 - förberedelserna är nästan klara

Ja, idag är det som sagt mottagning. Förberedelserna är så gott som klara och jag har inte så mycket att göra. Sitter och kollar på Spy Kids 3D och tar det lungt. Den är ganska dålig men vad ska man göra?! Haha och George Clooney är ju ändå med i filmen, jag menar kom igen.


Nu ska jag fortsätta att kolla på den dåliga filmen, dricka mitt kaffe och vänta på att folk ska komma. Mitt rum är väldigt städat om man jämför med hur det brukar se ut. Sprejade lite parfym på min studentmössa så den inte skulle lukta så sjukt vidrigt (jag menar öllukten är bland det vidrigaste jag har varit med om) men nu luktar den helt okej, den luktar alla fall inte alkis.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0