090607 - morning call

Först vill jag bara säga att det bara är två dagar kvar nu. Helt otroligt, jag är så taggad. Idag vaknade jag första gången 06.30 av en hemsk dröm där jag inte fick någon luft, efter det kunde jag inte direkt somna igen. Så jag slog på tvn, drack te och efter ett tag började jag känna mig trött igen. Somnade om vid 08.45 och vaknade igen klockan 09.50 då mobilen började ringa och tonerna parapapapa lät aningen högt rakt i örat. Det var pappa som meddelade att jag kunde komma ner och hämta tvätten (snällt) hahaha.. Men men, nu är jag vaken, ska klä på mig drick lite kaffe och ge mig av till vår vallockal med pappa.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: marigona

hahah joo om man ser det på det sättet så vill man ju gärna vara vampyr ;)!

2009-06-07 @ 11:16:23
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0